Stone Concept & Bihari Ádám
Kultúra, stílus, elegancia és belsőépítészet, új szinten avagy Podcast marketing élesben.
Szolgáltatás
Marketing stratégia & Podcast felvétel
Kategória
Podcast Marketing
Ügyfél
Stone Concept
Stone Concept - Podcast Kampány
A Stone Concept kampány során egy különleges együttműködés valósult meg. Bihari Ádám és Dr. Farkas Levente András közreműködésével egy olyan podcast-sorozatot hoztunk létre, amelyben a kultúra, a stílus és az építészet közös metszetét mutattuk meg új nézőpontból.
Miről szólt?
A beszélgetésekben filozófiai, művészeti és társadalmi témákat kapcsoltunk össze belsőépítészeti megoldásokkal és prémium anyagokkal, így hozva létre egy egyedi hangulatú, inspiráló tartalomsorozatot.
Eredmények
Több százezer videómegtekintés
Kiemelkedő elérés a közösségi médiában
Jelentős forgalomnövekedés a Stone Concept weboldalán
Megnövekedett partneri megkeresések és együttműködési lehetőségek
Miért volt hatásos?
A márka ismertségét ezzel a szakmai körökön túlról is kiterjesztettük: a Stone Concept neve ma már nemcsak az építkezők és lakásfelújítók számára cseng ismerősen, hanem azoknak is, akik inspirációt, stílust és időtálló eleganciát keresnek az otthonukba.
Mi volt a kampány célja?
Ez a kampány tökéletes példája annak, hogyan lehet egy prémium márkát érzelmi, kulturális és esztétikai szinten is megismertetni a széles közönséggel.
Mi volt a kampány üzenete?
Ma már nem csupán anyagokat és megoldásokat képvisel, hanem egy életérzést, amely a minőséget, az tudatosságot és az időtállóságot helyezi középpontba.
Hogyan tud egy márka kitűnni a versenytársak közül?
Ez az együttműködés megmutatta, hogy egy prémium márka akkor tud igazán kitűnni, ha nem csak terméket, hanem gondolatot is közvetít. A Stone Concept most ezt teszi stílusosan, hitelesen, és minden részletében átgondoltan.





