Bamba Marha Neon Fotózás
A Bamba Marha Burger Bar kampány célja az volt, hogy fiatalos, neon-stílusú vizuális tartalmakkal frissítse a márkát, növelje a social média aktivitást és a 15-25 éves közönség elérését.
Szolgáltatás
Fotózás
Kategória
Kreatív Fotózás
Ügyfél
Bamba Marha
Új lendület a Bamba Marha kommunikációjában
A kampány célja az volt, hogy friss, vizuálisan erőteljes tartalmakkal új szintre emeljük a Bamba Marha online megjelenését. A képek nem csupán a burgereket mutatták be, hanem egy energikus, fiatalos életérzést is közvetítettek.
A vizuális koncepció
A kampányban a modern, neonfényes stílus dominált, ami tökéletesen illeszkedett a városi, lendületes hangulathoz. Ez az esztétika nemcsak trendi, hanem karakteres is volt, így segített a márkát a fiatalabb közönség szemében vonzóbbá tenni.
A célközönség megfiatalítása
A kommunikáció tudatosan a 15-25 éves korosztályhoz szólt. A cél az volt, hogy a Bamba Marha ne csak egy étteremként jelenjen meg számukra, hanem egy életstílus részeként, amelyhez jó tartozni.
Eredmények és hatás
A kampány kézzelfogható változást hozott a márka online teljesítményében és megítélésében. A vizuális megújulás hatására a közösségi média aktivitás látványosan növekedett, a közönség pedig sokkal aktívabban reagált a tartalmakra.
Számokban mérhető növekedés
A social felületeken a fiatalabb célcsoport aránya 11%-kal emelkedett a kampányt követő hónapokban, miközben az engagement arány is stabilan nőtt.
Egy menőbb, fiatalosabb online megítélés születése
A Bamba Marha online kommunikációjának új, vizuális iránya bizonyította, hogy a kreatív koncepció és a tudatos célzás képes valódi változást hozni egy márka életében.
Tartós hatás
A kampány nemcsak rövid távú eredményeket hozott, hanem hosszabb távon is megalapozta a márka fiatalosabb, dinamikusabb pozícióját a piacon.





